Stránky

středa 25. listopadu 2015

tutto dekor - svícen

.... je to vůbec možné? Tutto a dekor z vlastní líhně? No, je!  
Inspiraci pro tyto svícny mi byl článek na slovenském blogu rêve de vivre.
V jednoduchosti je krása a výroba už jednodušší být nemůže. Kromě mechu, šišek, svíčky a květináče, jsem použila ještě zelenou aranžovací hmotu pro květiny a vyplnila jsem jí vnitřek květináče.
Radost byla doma hned dvojí. Děti se předháněly, kdo najde větší mech a navíc "nedržkovaly", že musí v listopadovém počasí ven. No a mně radost udělal výsledek. Mrkněte na něj.
Krásný zbytek listopadu přeje tutto.

8 komentářů:

  1. Hezký! Chtěla bych umět odhadnout, co se kam hodí. Protože pokaždé, když něco vyrobím/dotáhnu dom, výsledek vypadá jak od nějaké lesanoidní bydlenky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neházej flintu do žita, určitě se Ti podaří vlastnímu dílu vštípit bohémsky rozměr a lesanoidní bydlenka bude zažehnána:-)

      Vymazat
  2. Vypadá to krásně. Já se do takové výroby vůbec neodvažuju :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, prosím, ta svíčka je v mechu jen zástrčka nebo v něčem drží? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z mechu "čouhá" cca polovina svíčky. Druhá polovina je zastrčená v aranžovací hmotě. K sehnání je v květinářstvích.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...